Известие

Collapse
No announcement yet.

MegaSquirt за 156-та

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    не си струва за това моторче
    sigpic...изчуквам коли и собственичките им...166 2.5 V6 24V SportTronic
    155 2.0 16V ....евридейката
    ex. 156 2.0 16V ....починала в приключения
    ex. 155 1.8 8V

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
      ..
      Никак, просто ще ги достига по бързо.....
      Това е ясно. И все пак този маховик си е изчислен да е с тая маса за двигателя. Дали няма да има "трес"
      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
      156 1.8TS 16V (01.2001)
      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
      0879369082

      Comment


      • #18
        .........
        AR323.01 ALFA ROMEO 156 Selespeed 99' 180hp ->KILLED BY JACKAL
        http://www.vbox7.com/play:547cada5d0
        Z20LET OPEL ZAFIRA ОРС 03' 200hp
        BAM SEAT LEON CUPRA R 04' 225hp

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Martini_Racing Покажи съобщение
          170 макс. колко струват валовете
          За да докараш 200кс на ТС Ще ти трябват много големи валове (с механични повдигачи и пружини и тарелки-грубо самоте те около 1500лв) и много преработки по мотора и генерацията. А генерация на 70мм с 180-190кс пак няма да можеш да я напълниш (много е голяма).
          Alfa Romeo 147 05" 1,9 JTDm Distinctive
          ех.. Малкото КуВе
          sigpic

          Comment


          • #20
            слагай турбо помпай на 0.5 и си готов само за цената на валовете
            Volvo S80 2.0 T5 180hp
            Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
            Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
              Дали няма да има "трес"
              Какво значи "трес" ?
              Alfa Romeo 147 05" 1,9 JTDm Distinctive
              ех.. Малкото КуВе
              sigpic

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Васил Петров Покажи съобщение
                Какво значи "трес" ?
                И той не знае.

                П.С. До автора: По-добре да не се занимаваш с тоя скрап, а да си мъцнеш турбо мотор. С толкова агресивни валове няма да можеш да си караш колата нормално в града. Особено в обороти под 2000 ще е истинско приключение да се движиш на скорост без газ или с леко понатисване на педала по завои, светофари, стопове и подобни места където нито си за 1-ва нито за 2-ра... а ще хвърлиш пари които няма да оправдаят очакванията.
                Last edited by oem; d.m.y г., 16:50.
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от WhitePower Покажи съобщение
                  слагай турбо помпай на 0.5 и си готов само за цената на валовете
                  Със стоковата карантия ще стане ли 0.5 бара?
                  Ако да, май това е най-евтиното и ефективно засилване
                  Lancia Delta 1.6 i.e - ex
                  Alfa Romeo 156 2.0 TS

                  рейтинг фотографов

                  Comment


                  • #24
                    Ще стане даже и с по-голям надув, но разреждането е задължително.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #25
                      оставам само с гореизброените операции като ги завърша сглобявам и почвам с проекта мечта
                      sigpic...изчуквам коли и собственичките им...166 2.5 V6 24V SportTronic
                      155 2.0 16V ....евридейката
                      ex. 156 2.0 16V ....починала в приключения
                      ex. 155 1.8 8V

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                        Ще стане даже и с по-голям надув, но разреждането е задължително.
                        Как става разреждането, с по-дебела гарнитура ли се прави?
                        А турбото как се слага, преправят се маслените магистрали ли?
                        Колко би струвала цялата интервенция по турбинирането на един ТС?

                        И баси... май много питам
                        Last edited by i.ganchev.ganchev; d.m.y г., 16:16.
                        Lancia Delta 1.6 i.e - ex
                        Alfa Romeo 156 2.0 TS

                        рейтинг фотографов

                        Comment


                        • #27
                          С по-дебела и метална гарнитура става разреждането. За турбото не се преправят магистралите. Има от къде да се вземе масло и само се прави дупка в картера с резба за маркуча от който ще се оттича маслото от турбината. За колектори и фланци вече е друга тема.
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment

                          Working...
                          X